Τα πέντε πιο αγαπημένα παιχνίδια του N.E.S.


Συνεχίζοντας τη νοσταλγική αναπόληση του παιδικού παρελθόντος, θα αναφερθώ στα 5 παιχνίδια του NES που ακόμα τα έχω στην καρδιά μου.

1. Super Mario Bros. 3
To αγαπημένο μου παιχνίδι όλων των εποχών!

2. The Legend of Zelda
Τέτοιο κόλλημα δεν είχα ξαναφάει με παιχνίδι! Θυμάμαι που καλούσαμε με τον εξάδελφό μου τη γραμμή βοηθείας της Itochu όταν κολλούσαμε κάπου!

3. MegaMan 2
Από τα πιο δύσκολα, μα συνάμμα και από τα πιο όμορφα παιχνίδια που έχω παίξει ποτέ!

4. Super Spike V'Ball
Μπητς Βόλλευ και ατέλειωτα διπλά! Απίστευτη πόρωση!

5. Maniac Mansion
Ω, ναι! Το πρώτο μου point 'n click adventure! Απίστευτη πόρωση!

Άξια αναφοράς είναι βεβαίως και τα: Chip 'n Dale, Castlevania, TMNT, Little Nemo, Super Mario Bros., Faxanadu καθώς και πάρα πολλά άλλα! Ναι,το NES είχε πάρα πολλά καλά παιχνίδια!

Σχόλια