Broken Sword The Knight Templars Director's Cut Wii


Δεκαετία του '90. Πιτσιρικάς εγώ, μόλις είχα πάρει τον πρώτο μου υπολογιστή για να "γράφω τις εργασίες μου"! Windows 95 θυμάμαι είχε. Μόλις είχαν πρωτοβγεί. Οι γονείς μου δεν μου έπαιρναν παιχνίδια, για να διαβάζω (εγώ, όμως, όλη μέρα μπάλλα έπαιζα!!!).

Ο κολλητός μου, γνωστός τρελλαμένος για παιχνίδια στον υπολογιστή, μου δάνεισε το Monkey Island. E, αυτό ήταν! Ο μαγικός κόσμος των adventure games άνοιξε μπροστά στα μάτια μου και με μάγεψε ὀσο κανένα παιχνίδι! (Με εξαίρεση το Ocarina of Time και το A Link to the Past, που τα έπαιξα αρκετά αργότερα.) Πέρασαν αρκετά παιχνίδια από τα χέρια μου εκείνη την περίοδο, τα οποία τα έπαιζα κρυφά τα βράδια, όταν δήθεν κοιμόμουν. Monkey Island, Gabriel Knight (ειδικά το δεύτερο ήταν απίστευτο!), Atlantis, Maniac Mansion, Larry κτλ. Τα θυμάμαι ακόμα... Ποτέ δεν τα απέκτησα, με εξαίρεση του Gabriel Knight 3, αλλά πάντοτε τα δανειζόμουν και τα ξεζούμιζα!

Τώρα πια μεγάλωσα... Έχω αγοράσει ένα Wii κι ένα PlayStation 3, αλλά δεν έχω καθόλου χρόνο να τα παίξω. Ίσως πιά να μην έχω και την ίδια όρεξη...

Χάζευα τις προάλλες στο διαδίκτυο κι έπεσε το μάτι μου σ΄ένα πολύ ωραίο αφιέρωμα του ιστοτόπου gameover.gr για τα καλλίτερα adventure games όλων των εποχών:


και αμέσως ξαναξύπνησε μέσα μου η δίψα να τα ξαναπαίξω, να χαθώ σε μαγευτικές αναζητήσεις, να αποκαλύψω σενάρια και συνομωσίες και να γελάσω με την ψυχή μου με απίστευτες ατάκες!

Στη λίστα των καλλίτερων βρίσκονται και 2 παιχνίδια που τα πόθησα πολύ, αλλά ποτέ δεν μπόρεσα να τα παίξω. Το Broken Sword και το Beneath A Steel Sky. Αμέσως άρχισα να κάνω τις απαιτούμενες έρευνες στο διαδίκτυο, ώστε να μπορέσω να τα παίξω στον υπολογιστή μου. Είδα ότι δεν παίζουν σε windows xp και vista (τι πρωτότυπο...) και ότι χρειάζονται κάποιον περίεργο emulator ονόματι scummVM. (Όσοι έχετε παίξει το Monkey Island ξέρετε βεβαίως από που έχει εμπνευσθεί τ'όνομα και ποίοί βρίσκονται πίσω απ'τον emulator!).

Τυχαία ένα απόγευμα, κι ενώ χάζευα στο διαδίκτυο με τη γυναίκα της ζωής μου, ανακάλυψα ότι το Broken Sword επανακυκλοφορεί για Wii, ξαναδουλεμένο, φτιαγμένο στο χέρι!!! Ε, αυτό ήταν, κυρίες και κύριοι! Ήρθε η ώρα να ξεσκονίσω το Wii μου και να βυθισθώ σε ένα από τα καλλίτερα adventures όλων των εποχών! (Έστω και με καθυστέρηση 14 ετών!!!!)

Το Βroken Sword δεν είναι ένα παιχνίδι του κιλού, όπως τα περισσότερα που κυκλοφορούν στην αγορά τα τελευταία χρόνια. είναι ένα ακριβό παιχνίδι, με σχέδια στο χέρι, με εκπληκτικό σενάριο και gameplay, με πραγματικό μεράκι. Είναι ένα παιχνίδι που φτιάχθηκε από τους καλύτερους με τεράστιο για την εποχή budget. Είναι ένα πραγματικά εκπληκτικό παιχνίδι, που φαντάζει ως μια ηλιαχτίδα φωτός στην σημερινή άνυδρη εποχή. Το Broken Sword δεν έχει την ίδια μηχανή γραφικών με άλλα 30 παιχνίδια, ή παρόμοιο σενάριο και χαρακτήρες με άλλα 100. Είναι ένα παιχνίδι που έχει φτιαχτεί κυριολεκτικά "στο χέρι", και αυτό από μόνο του λέει πολλά. Είναι ένα μοναδικό μυστήριο, με φανταστικό gameplay και γρίφους που σε βάζουν μέσα στην ιστορία. Επιπλέον, η χρήση του Wiimote έχει γίνει με πολύ έξυπνο τρόπο, καθώς πέρα από το κλασσικό point & click, η ανίχνευση κινήσεως χρησιμοποιείτε και σε διάφορους γρίφους όπου πρέπει να μετακινήσουμε σύρτες ή να περιστρέψουμε μοχλούς. Και, το καλλίτερο, έχει προστεθεί και η δυνατότητα δυο παιχτών ταυτοχρόνως, ώστε να μπορείτε να μοιρασθείτε αυτή την μοναδική περιπέτεια με το έτερόν σας ήμισυ!

Μη διστάσετε! Τα αξίζει τα 45 ευρουδάκια! Αγοράστε το για να μας προσφέρουν οι εταιρείες κι άλλα τέτοια διαμάντια στο μέλλον! Μπράβο και ξανά μπράβο στη Nintendo και τη Revolution για αυτή την επανέκδοση!

Σχόλια