G-Radio: Το καλλίτερο ραδιόφωνο της χώρας!

Ο Νίκος Γκαραβέλας ξεκίνησε το νέο του διαδικτυακό ραδιόφωνο! Πατώντας την ελληνική σημαία ακούτε τα ερωτικά τραγούδια που μας συνόδευαν επί χρόνια μέσω της συχνότητος του Love Radio, ενώ πατώντας την βρετανική ακούτε country. Συντονισθείτε! Λίγα λόγια από τον ίδιο τον Νίκο Γκαραβέλα: "Πάντα είχα μία διαφορετική αντίληψη για τη μουσική. Ήταν κοντά μου στον πόνο και τη χαρά της ζωής μου... Ένας αληθινός φίλος... ένας σύντροφος... Μέσα από τον ραδιοφωνικό αέρα αυτή η αντίληψη βρήκε απήχηση, μεταδόθηκε και αγαπήθηκε. Αμέτρητοι ακροατές, την αντίληψη αυτή τη μετέτρεψαν σε στάση και τρόπο ζωής. Έγινε δύναμη, η ήρεμη δύναμη του ραδιοφώνου. Τώρα, η μουσική που αγάπησες θα μεταδίδεται 24 ώρες το 24ωρο, ώστε να βρίσκεις συντροφιά, να βρίσκεις έναν φίλο τη στιγμή που αισθάνεσαι την ανάγκη. Ένα όραμα, ένα όνειρο ζωής που πλέον έγινε πραγματικότητα με σύμμαχο τη διαδικτυακή εξέλιξη. Garavelas Radio... O φίλος μου ο John Walker ήταν ο "νονός" του διαδικτυακού ραδιοφώνου. Μου θύμισε μία έκφραση που έλεγε ο Hank Williams Sr. "That's me". Αυτό το ραδιόφωνο είμαι εγώ, η αλήθεια μου, η μουσική μου, η ψυχή μου... Ένας σταθμός γεμάτος ζωή, ρυθμό, ένταση και συναίσθημα. Ο δικός μας σταθμός. Μουσική, νέα, lifestyle, θέαμα, δώρα, φαγητό, ποτό. Ένα μουσικό "mall" για όλους! Αν παρατηρήσεις το site έχει δύο "σημαιούλες", αλλά η επιλογή σου επιφυλάσσει και μία έκπληξη. Garavelas Music - Garavelas Country Music: Ένα πρόγραμμα που σε συντροφεύει οποιαδήποτε στιγμή της ζωής σου, ενώ έρχονται και απίστευτες μουσικές ενότητες και θεματολογίες από τα περίεργα μεσάνυχτα της Παρασκευής έως τα περίεργα μεσάνυχτα της Κυριακής." http://www.garavelasradio.gr

Σχόλια